معرفی بازی | «ماجراجویی در سیاره‌ی کوچک»
  • کد مطالب: ۷۵۶۲۶
  • /
  • ۱۱ خرداد‌ماه ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۰

معرفی بازی | «ماجراجویی در سیاره‌ی کوچک»

سیاره‌ی کوچک دیلند (Deiland Tiny Planet) یک بازی ماجراجویی خاص است.

علیرضا وفایی نیا - سیاره‌ی کوچک دیلند (Deiland Tiny Planet) یک بازی ماجراجویی خاص است که در آن قرار است در نقش یک شاهزاده‌ی کوچک، وارد دنیایی پر از ماجراهای جالب و عجیب شویم.

در آغاز جهان، 4 شاهزاده به 4 سیاره‌‌ی کوچک فرستاده شدند، جایی که آن‌ها می‌بایست برای یافتن کریستال‌های مرموز در هر سیاره تلاش می‌کردند.

در حقیقت، آن‌ها در نهایت موفق شدند کریستال را پیدا کنند. اما این کار قدرت جادویی باستانی را بیدار کرد و باعث شد این نیروی جادویی با گسترش در سراسر جهان، عاملی برای پدیدار شدن بی‌نظمی در دنیا شود.

پس از این ماجراهاست که ما به سیاره‌ی «دیلند»، کوچک‌ترین سیاره از میان 4 سیاره‌‌ی اصلی، می‌رویم، جایی که باید به «آرکو» کمک کنیم زندگی خودش را بسازد و با تلاش در کنار آماده کردن لوازم مورد نیازش، با دشمنان شوم و پلید اطرافش هم بجنگد و آن‌ها را از بین ببرد.

سیاره‌‌ای که آرکو می‌بایست در آنجا به زندگی‌اش ادامه دهد به اندازه‌ای کوچک است که با یک اشاره می‌توان در چند ثانیه از جایی به جای دیگر آن رسید.

شما باید با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارید، به کشاورزی، کاشت درختان، قطع درختان و خرد کردن سنگ‌ها و کریستال‌ها بپردازید و با انجام کارهای مختلف و فروش محصولات، درآمدی به دست بیاورید.

هم‌چنین باید با دشمنان و مهاجمانی که به سیاره‌تان حمله‌ور می‌شوند مبارزه کنید و تلاش کنید سیاره‌ی کوچکتان را به بهترین شکل ممکن توسعه دهید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.